2013 – 2014 სასწავლო წლის დასაწყისშივე საბუნებისმეტყველო კათედრის პედაგოებმა შეიმუშავეს სილაბუსები, თემატურ-კალენდარული გეგმები, რომლებშიც სრულყოფილად იყო ასახული ის ცოდნა და უნარ-ჩვევები, რაც თითოეულმა მოსწავლემ უნდა შეიძინოს სწავლის პროცესში. ჩამოვაყალიბეთ კათედრის წლის სამუშაო გეგმა. გეგმის მიხედვით I სემესტრში გათვალისწინებული ყველა პუნქტი შესრულებულია.
I სემესტრის განმავლობაში ტარდებოდა კათედრის სხდომები, სადაც განიხილებოდა სხვადასხვა საკითხები. პედაგოგები იღებდნენ დირექტორის მიერ მიწოდებულ ინფორმაციებს, ხდებოდა მსჯელობა სწავლება-სწავლის თანამედროვე სტრატეგიების და სწავლის ხარისხის ასამაღლებლად გამოყენებული აქტოვობების შესახებ. შეიქმნა მონიტორინგის ჯგუფი შემადგენლობით: ა. შალამბერიძე; მ. ბოსტოღანაშვილი; ლ. ჯოჯუა. ჯგუფი აწარმოებდა საბუნებისმეტყველო საგნების სწავლის დონის შემოწმებას სკოლაში. ხდებოდა ურთიერთდასწრება. ჩატარდა ტესტირებები სხვადასხვა საგნებში. ყურადღება მიექცა როგორ ხდება, თითოეული საგნების მიხედვით პრაქტიკული სამუშაოების უნარ-ჩვევების გამომუშავება. ურთიერთდასწრების განხილვის დროს აღინიშნა, რომ თითოეულ პედაგოგს კარგად ქონდა დაგეგმილი საგაკვეთილო პროცესი. მოხდა დადებითი და უარყოფითი მხარეების გამოკვეთა და ანალიზი. ჩატარდა მრგვალი მაგიდა სახელწოდებით “2013-2014 სასწავლო წლის სიახლეები”, მომხსენებელი ზ.ჯალიაშვილი.
25/XI – 29/XI ჩატარდა საბუნებისმეტყველო კათედრის კვიერული, იგი წარიმართა ძალზედ საინტერესოდ. კვირეულის დასაწყისში მოეწყო გამოფენა. მოსწავლეებმა ძალიან საინერესო თემებით და ფოტომასალებით გააფორმეს კედლის გაზეთები.
ჩატარდა კონფერენცია სახელწოდებით: “სწავლისაგან გამდიდრება, სიმდიდრეზე უმდიდრესია”
ვახტანგ VI
წარდგენილი იყო თემები სხვადასხვა საგნებში:
ქიმია: “მეტალები და მათი გამოყენება”
“ქიმიური ელემენტების დახასიათება და ბუნებაში გავრცელება”.
ბიოლოგია: “ვიტამინები A-B-ჩ
გეოგრაფია : “ალპინიზმის ისტორია საქართველოში”
“ხევი, ხევსურეთი, თუშეთი - ჩვენი ტკივილი და სიამაყე”
თითეული თემა იყო ძალზედ საინტერესო და მდიდარი ვიდეომასალით. 28/XI–ჩატარდა კონფერენცია “XX საუკუნის ცნობილი ფიზიკოსები, პედაგოგი – ნ. ღოლიჯაშვილი. მოსწავლეებმა სახალისო და საინტერეოს ვიდეომასალები წარმოადგინეს ცნობილ ფიზიკოსებზე და მათ გამოგონებებზე. ჩატარდა ვიქტორინა მეშვიდე კლასელებს შორის, სახელწოდებით “ვიმოგზაუროთ ცოდნის სამყაროში”. თითოეულ ჯგუფს ჰქონდა სახელწოდება, დევიზი, ლოგო. ბავშვებმა შეაჯამეს ვიქტორინა და ისურვეს ხშირად ჩატარდეს ასეთი ღონისძიებები.
საბუნებისმეტყველო კათედრის პედაგოგები ატარებდნენ ღია გაკვეთილებს.
ზ. ჯალიაშვილმა და მ. ბოსტოღანაშვილმა მე - Xა კლასში ჩაატარეს ინტეგრირებული გაკვეთილი (გეოგრაფია - ქიმია) თემაზე “რა არის ჰაერის მავნე ნივთიერებები”. გაკვეთილის მიზანი იყო მოსწავლეებში ეკოლოგიური განათლების ამაღლება. გამოყენებული იყო სხვადასხვა სტრატეგიები და აქტივობები. მოსწავლეები ხალიასიანად იყვნენ ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში.
ინტეგრირებული გაკვეთილი ჩაატარეს პედაგოგებმა: ა. შალამბერიძე და ქ. მამულაშვილი (ფიზიკა და ბიოლოგია) თემა “მარტივი მექანიზმები და ადამიანის საყრდენ მამოძრავებელი სისტემა”.
გაკვეთილის მიზანი იყო, მოსწავლეს განუვითარდეს პრაქტიკული უნარ-ჩვევები. გამოყენებული იყო თანამედროვე მეთოდები და სტრატეგიები. გაკვეთილი იყო ბევრის მომცემი, სახალისო და საინტერესო.
ჩატარდა ინტეგრირებული გაკვეთილი, მათემატიკა – ფიზიკა, პედაგოგების მიერ ნ. ღოლიჯაშვილი და ნ. მარგველაშვილი. გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებმა მოახდინონ სხვადასხვა მეცნიერებებს შორის ურთიერთკავშირის დადგენა.
გაკვეთილი წარიმართა ახალი მეთოდების და აქტივობების გამოყენებით. მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში.
ჩატარდა ღია გაკვეთილი სახელწოდებით “რელიეფის ფორმირება, გარეგანი ძალები” პედაგოგი ლ. ჯოჯუა
გაკვეთილის მიზანი: წიგნთან, რუკასთან დამოუკიდებლად მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
მ. კოპაძემ ჩაატარა დამატებითი მეცადინეობები. ჩაატარა ყველა შემაჯამებელი სამუშაო.
საბუნებისმეტყველო კათედრაზე ჩამოყალიბდა ეკოკლუბი სახელწოდებით “მწვანე მშვიდობა”, დევიზი “ძალა ერთობაშია,’’ შემუშავდა ლოგო და დებულება.
კლუბში გაერთიანებულია VIII, IX, X კლასელები, ხელმძღვანელი მე-9 კლასის მოსწავლე: მარიკა კაპანაძე.
ღონისძიებები: თემების შერჩევა, ინფორმაციის შეგროვება, საზოგადოებრივი აზრის კვლევა.
კათედრაზე მუშავდება პროექტები ‘ჩვენი ქალაქის ეკოლოგიური მდგომარეობის შესავლა”.
მონაწილეობენ VIII, IX, X კლასის მოსწავლები. მონაწილეობს მთლიანად კათედრის პედაგოგები. შემუშავდა სხვადასხვა აქტივობები, მოხდა კვლევა, შეიქმნა გაზეთი.
პროექტი ‘მსოფლიო გლობალიზაციის პრობლემები”, მონაწილეობს X კლასი, ხელმძღვანელი ლ. ჯოჯუა
განხორციელდა სხვადასხვა აქტივობები,
შეიქმნა ვიდეომასალა და გაზეთი
პროექტი: “ხელს უწყობს თუ არა მოწევა ჰიპერტენზიის განვითარებას”, ხელმძღვანელი მ. კოპაძე
განხორციელდა სხვადასხვა აქტივობები, განხორციელდა კვლევა და შეიქმნა დიაგრამები, ცხრილები დავიდეომასალა.
მოსწავლეებმა მონაწილეობა მიიღეს ერონულ სასწავლო ოლიმპიადაში:
II ტურში გადავიდნენ:
ალიმბარაშვილი ლევანი XI
წერეთელი გიორგი XI
წილოსანი გელა XI პედაგოგი : მ. კოპაძე
ჯანიაშვილი გიგა XI
ქურთაული გიორგი XII
წერეთელი ანა XII პედაგოგი: ქ. მამულაშვილი
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტის, მიერ დაიგეგმა ღონისძიება “ვიქტორინა 2013-2014” შესარჩევი ტური.
ვიქტორინაში მონაწილეობა მიიღო ჩვენი სკოლის 5-მა მოსწავლემ:
წერეთელი ანა XIIბ
წერეთელი გიორგი XIა
ქურაული გიორგი XIა
ჩიხრაძე სოფიკო Xა
თავაძე ანა Xა
ჯგუფის სახელწოდება “ევრიკა”
ჯგუფის კაპიტანი: გ. ქურთაული
საქართველოს მასშტაბით 50 ჯგუფი შეირჩა, რომლებიც გადავიდნენ მე-2 ტურში, მათ შორის ჩვენი სკოლის მოოსწავლეები. ვუსურვებთ მათ წარმატებებს.
I სემესტრის განმავლობაში ტარდებოდა კათედრის სხდომები, სადაც განიხილებოდა სხვადასხვა საკითხები. პედაგოგები იღებდნენ დირექტორის მიერ მიწოდებულ ინფორმაციებს, ხდებოდა მსჯელობა სწავლება-სწავლის თანამედროვე სტრატეგიების და სწავლის ხარისხის ასამაღლებლად გამოყენებული აქტოვობების შესახებ. შეიქმნა მონიტორინგის ჯგუფი შემადგენლობით: ა. შალამბერიძე; მ. ბოსტოღანაშვილი; ლ. ჯოჯუა. ჯგუფი აწარმოებდა საბუნებისმეტყველო საგნების სწავლის დონის შემოწმებას სკოლაში. ხდებოდა ურთიერთდასწრება. ჩატარდა ტესტირებები სხვადასხვა საგნებში. ყურადღება მიექცა როგორ ხდება, თითოეული საგნების მიხედვით პრაქტიკული სამუშაოების უნარ-ჩვევების გამომუშავება. ურთიერთდასწრების განხილვის დროს აღინიშნა, რომ თითოეულ პედაგოგს კარგად ქონდა დაგეგმილი საგაკვეთილო პროცესი. მოხდა დადებითი და უარყოფითი მხარეების გამოკვეთა და ანალიზი. ჩატარდა მრგვალი მაგიდა სახელწოდებით “2013-2014 სასწავლო წლის სიახლეები”, მომხსენებელი ზ.ჯალიაშვილი.
25/XI – 29/XI ჩატარდა საბუნებისმეტყველო კათედრის კვიერული, იგი წარიმართა ძალზედ საინტერესოდ. კვირეულის დასაწყისში მოეწყო გამოფენა. მოსწავლეებმა ძალიან საინერესო თემებით და ფოტომასალებით გააფორმეს კედლის გაზეთები.
ჩატარდა კონფერენცია სახელწოდებით: “სწავლისაგან გამდიდრება, სიმდიდრეზე უმდიდრესია”
ვახტანგ VI
წარდგენილი იყო თემები სხვადასხვა საგნებში:
ქიმია: “მეტალები და მათი გამოყენება”
“ქიმიური ელემენტების დახასიათება და ბუნებაში გავრცელება”.
ბიოლოგია: “ვიტამინები A-B-ჩ
გეოგრაფია : “ალპინიზმის ისტორია საქართველოში”
“ხევი, ხევსურეთი, თუშეთი - ჩვენი ტკივილი და სიამაყე”
თითეული თემა იყო ძალზედ საინტერესო და მდიდარი ვიდეომასალით. 28/XI–ჩატარდა კონფერენცია “XX საუკუნის ცნობილი ფიზიკოსები, პედაგოგი – ნ. ღოლიჯაშვილი. მოსწავლეებმა სახალისო და საინტერეოს ვიდეომასალები წარმოადგინეს ცნობილ ფიზიკოსებზე და მათ გამოგონებებზე. ჩატარდა ვიქტორინა მეშვიდე კლასელებს შორის, სახელწოდებით “ვიმოგზაუროთ ცოდნის სამყაროში”. თითოეულ ჯგუფს ჰქონდა სახელწოდება, დევიზი, ლოგო. ბავშვებმა შეაჯამეს ვიქტორინა და ისურვეს ხშირად ჩატარდეს ასეთი ღონისძიებები.
საბუნებისმეტყველო კათედრის პედაგოგები ატარებდნენ ღია გაკვეთილებს.
ზ. ჯალიაშვილმა და მ. ბოსტოღანაშვილმა მე - Xა კლასში ჩაატარეს ინტეგრირებული გაკვეთილი (გეოგრაფია - ქიმია) თემაზე “რა არის ჰაერის მავნე ნივთიერებები”. გაკვეთილის მიზანი იყო მოსწავლეებში ეკოლოგიური განათლების ამაღლება. გამოყენებული იყო სხვადასხვა სტრატეგიები და აქტივობები. მოსწავლეები ხალიასიანად იყვნენ ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში.
ინტეგრირებული გაკვეთილი ჩაატარეს პედაგოგებმა: ა. შალამბერიძე და ქ. მამულაშვილი (ფიზიკა და ბიოლოგია) თემა “მარტივი მექანიზმები და ადამიანის საყრდენ მამოძრავებელი სისტემა”.
გაკვეთილის მიზანი იყო, მოსწავლეს განუვითარდეს პრაქტიკული უნარ-ჩვევები. გამოყენებული იყო თანამედროვე მეთოდები და სტრატეგიები. გაკვეთილი იყო ბევრის მომცემი, სახალისო და საინტერესო.
ჩატარდა ინტეგრირებული გაკვეთილი, მათემატიკა – ფიზიკა, პედაგოგების მიერ ნ. ღოლიჯაშვილი და ნ. მარგველაშვილი. გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებმა მოახდინონ სხვადასხვა მეცნიერებებს შორის ურთიერთკავშირის დადგენა.
გაკვეთილი წარიმართა ახალი მეთოდების და აქტივობების გამოყენებით. მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში.
ჩატარდა ღია გაკვეთილი სახელწოდებით “რელიეფის ფორმირება, გარეგანი ძალები” პედაგოგი ლ. ჯოჯუა
გაკვეთილის მიზანი: წიგნთან, რუკასთან დამოუკიდებლად მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
მ. კოპაძემ ჩაატარა დამატებითი მეცადინეობები. ჩაატარა ყველა შემაჯამებელი სამუშაო.
საბუნებისმეტყველო კათედრაზე ჩამოყალიბდა ეკოკლუბი სახელწოდებით “მწვანე მშვიდობა”, დევიზი “ძალა ერთობაშია,’’ შემუშავდა ლოგო და დებულება.
კლუბში გაერთიანებულია VIII, IX, X კლასელები, ხელმძღვანელი მე-9 კლასის მოსწავლე: მარიკა კაპანაძე.
ღონისძიებები: თემების შერჩევა, ინფორმაციის შეგროვება, საზოგადოებრივი აზრის კვლევა.
კათედრაზე მუშავდება პროექტები ‘ჩვენი ქალაქის ეკოლოგიური მდგომარეობის შესავლა”.
მონაწილეობენ VIII, IX, X კლასის მოსწავლები. მონაწილეობს მთლიანად კათედრის პედაგოგები. შემუშავდა სხვადასხვა აქტივობები, მოხდა კვლევა, შეიქმნა გაზეთი.
პროექტი ‘მსოფლიო გლობალიზაციის პრობლემები”, მონაწილეობს X კლასი, ხელმძღვანელი ლ. ჯოჯუა
განხორციელდა სხვადასხვა აქტივობები,
შეიქმნა ვიდეომასალა და გაზეთი
პროექტი: “ხელს უწყობს თუ არა მოწევა ჰიპერტენზიის განვითარებას”, ხელმძღვანელი მ. კოპაძე
განხორციელდა სხვადასხვა აქტივობები, განხორციელდა კვლევა და შეიქმნა დიაგრამები, ცხრილები დავიდეომასალა.
მოსწავლეებმა მონაწილეობა მიიღეს ერონულ სასწავლო ოლიმპიადაში:
II ტურში გადავიდნენ:
ალიმბარაშვილი ლევანი XI
წერეთელი გიორგი XI
წილოსანი გელა XI პედაგოგი : მ. კოპაძე
ჯანიაშვილი გიგა XI
ქურთაული გიორგი XII
წერეთელი ანა XII პედაგოგი: ქ. მამულაშვილი
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტის, მიერ დაიგეგმა ღონისძიება “ვიქტორინა 2013-2014” შესარჩევი ტური.
ვიქტორინაში მონაწილეობა მიიღო ჩვენი სკოლის 5-მა მოსწავლემ:
წერეთელი ანა XIIბ
წერეთელი გიორგი XIა
ქურაული გიორგი XIა
ჩიხრაძე სოფიკო Xა
თავაძე ანა Xა
ჯგუფის სახელწოდება “ევრიკა”
ჯგუფის კაპიტანი: გ. ქურთაული
საქართველოს მასშტაბით 50 ჯგუფი შეირჩა, რომლებიც გადავიდნენ მე-2 ტურში, მათ შორის ჩვენი სკოლის მოოსწავლეები. ვუსურვებთ მათ წარმატებებს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий